söndag 5 februari 2017

Kul samling

Igår hade vi en kul samling här i Härnösand! Det var upptakt för årets "livsresenärer" på Härnösands folkhögskola. I år har vi grupper till Santiago de compostela, Assisi, Grekland, Norge, Krakow, Jerusalem och Jordanien. Jag är ansvarig för resorna till Jerusalem och Jordanien.

Om en resa ska bli lyckad beror det till 50% på programmet och till 50% på gruppen. Och vilka grupper jag fått! Helt underbara unga ledare har valt att åka till Mellanöstern! Känns både stort och ansvarsfullt. Som vanligt är säkerhetsläget det som gör att en del tvekar om de ska åka eller inte. Nu hoppas jag Trump håller sig i skinnet och inte får för sig att flytta ambassaden eller något sådant.

Finfina ledarkollegor har jag också! Nu börjar det vara några år sedan den första livsresan gick, så jag "återvinner" några livsresenärer till att komma med som ledare. Två dream team har jag, så det känns precis hur bra som helst i nuläget.

Om fyra veckor är vi här igen med #ukjerusalem17! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar