måndag 19 januari 2015

Hektiskt

Nu är det turbo igen! Veckan som gick har varit späckad av arbete. Först var det en utbildningsinsats på Visby, där jag och en kollega pratade om glesbygdsdiakoni. Sedan hem igen för att snabbt ställa om till en kyrkvärdskurs.

Nu sitter jag med näsan i böcker som ingår i en teologisk fördjupningskurs som jag läser. Imorgon är första samlingen så det innebär också lite extra nötande på järnvägen.

Sedan är det också så att jag råkade se en jobbannons som väcker stor lust, men som kommer lite knepigt i tid. Om ett par år kanske det kunde vara läge för Uppsala. Minst. Men inte nu???

Som grus i maskineriet har jag också dragit på mig en dunderförkylning. Så förkyld som jag är nu har jag inte varit på två-tre år. Har blivit storkonsument av echinacea...

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar