måndag 1 juli 2013

Kvällsrunda

Kanske är det så att jag börjar komma i semesterläge nu? Jag vaknade med ett ryck halv tio av att min mor stod i hallen. Tänk att jag sov så länge! Och tänk att det skedde med olåst ytterdörr! Kart annorlunda mot hur jag vanligtvis gör...

Vi for till Birsta och shoppade, min mor och jag. Hon ska ha utställning snart och behöver en sån där "iZettle" om folk vill handla direkt av henne och betala med kort. Morsans iPhone 4 börjar vara lite seg och hon hade tänkt byta, men eftersom iZettle också funkar med iPad slog hon till på en iPad mini istället. Sålunda har morsan en Apple-uppsättning som till och med slår min! Jag blev klart imponerad av minin, tillräckligt stor för att funka bra, men liten nog att rymmas i en liten handväska...

Väl hemma igen gick jag en kvällsrunda och njöt i trädgården. Den är kanske som bäst just exakt NU?

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar