torsdag 13 december 2012

Ljus i mörkret

Så är det Lucia igen och jag njöt stort i morse när jag tittade på Luciatåget på TV! Så fin tradition vi har i Sverige att fira detta helgon. På vägen till jobbet hade jag med mig kameran för att försöka fånga alla marschaller på bild - det är en annan trevlig tradition - varje Luciamorgon pyntas Härnösands gator med hundratals marschaller! Så tjusigt. I natt hade det dock kommit så mycket snö att det inte riktigt syntes så bra som det brukar - varje marschall stod i en liten skottad grop. På jobbet var det lugnt idag - jag sjösatte vår internationella blogg samt jobbade undan lite mail. Sedan jullunch med kansliet och stiftsstyrelsen på St Petrilogen. I morgon blir det en liten tripp till Sundsvall på konferens.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar