tisdag 3 november 2015

Hammarstrand, sedan packa...

Idag blev det en tur till Hammarstrand och ett referensgruppmöte för internationella frågor. Vi var inte många, men ändå tog vi oss tid att gå en runda och framtidsspana lite.

Väl hemma igen började jag packa. Jag kan inte förstå att det ska ta sån tid! Ändå är det med lätt väska jag reser. Utmaningen är att ta med rätt grejer. Jag vill inte släpa på onödigt mycket kläde, men jag vill int heller frysa, svettas eller bli blöt. Tror vätan är största hotet, ett klent paraply ska hålla eventuella åskskurar stången. Borde investera i ett rejält regnställ någon gång, men just nu får det duga som det är. Med det klena paraplyet...

Programmet i Kenya och Tanzania ser helt fantastiskt ut! Det kommer bli exposure, utbildning, spännande möten och äventyr! Jag kan knappt bärga mig, vill vara på väg redan i detta nu! Istället är det en halvdag på jobbet, mässa, båtpyssel, sista-minuten-kompletteringsshopping, hem och svida om samt sedan vänta in flygtaxin. Målbilden är nu en nice afton och natt på Arlanda i morgon kväll.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar