lördag 21 november 2015

Där kom målsnöret!

Yes! Nu kan man säga att jag nådde målsnöret för 2015! Idag hade vi stiftets världsdag och det är det sista jag gör där jag själv är i nåt slags rampljus. Nu återstår bara en resa till Stockholm för planering av kurser, Kansliglögg, middag med stiftsstyrelsen och flyttning av kontoret till nya lokaler. Sedan kommer julen!

Att flytta kontoret är i och för sig inte småpotatis, men det känns ändå inte så krävande, mest bara kul! Annat jag ska göra innan jul är att planera lite nya kurser som ska inträffa under 2016, men eftersom den första insatsen är i slutet av januari kan jag lyxa lite med ett behagligare tempo.

Helt frisk är jag också nu! Fick brev från vårdcentralen att amöban lämnat mig, och det känns riktigt bra! Nu kan jag slappna av på den fronten också!

Nu kan allt löst jox på mitt office få hamna i kartongerna!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar