tisdag 22 april 2014

SOL!!!

Två dagar i rad har det varit ett fantastiskt väder här i Härnösand! Jag bar genast ut hammockdynorna och drog på mig ett par shorts och bara njöt! Äntligen efter en lång och seg vinter kan sommarsäsongen få börja! Att bara få sitta och filosofera över livet i hammocken, ensam eller med en vän, är något som jag gillar skarpt!

Under påsken har jag grubblat mig blå över om jag ska slå till på ett hus eller inte, men idag, i solen, bestämde jag mig till slut för INTE. Jag bor ju ganska bra som jag bor. Nära till jobbet, promenadavstånd till vänner. Nära tågstationen. Visst skulle jag gärna vilja kunna fixa lite mer på huset än jag som hyresgäst kan, men jag försöker nu släppa det och planerar istället vad jag ska göra i trädgården. Min förra hyresvärd lät mig hålla på med allehanda planteringar, och jag HOPPAS verkligen att nya hyresvärden också tycker så. Annars vill jag nog ha något eget. Men än så länge betraktar jag mitt FBG3a som eget.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar