onsdag 31 augusti 2011

På väg...

Knappt hade jag kommit hem till Härnösand innan det blev dags att packa väskan igen. Återigen är det Uppsala som är dagens slutstation. Hurra! I skrivande stund har jag bara en halvtimme kvar av resan och njuter av att komma närmare och närmare min älskling!


För en stund sedan ringde telefonen och jag fick griller i huvudet. Vad ska jag bli när jag blir stor? Ska jag starta ett nytt äventyr eller ska jag inse hur bra jag har det i Härnösand? Om någon vill se en velig människa kan de titta på mej!


I morgon ska jag på Ideellt Forum, ett sammanträde i Stockholm om ideellt arbete i Svenska Kyrkan. Det är bland de mest spännande sakerna som jag sysslar med på jobbet och jag ser fram emot att träffa detta dynamiska gäng igen!


Men nu.... Fika med en gammal kursare och sedan krama darlingen. Livet kunde inte vara mycket bättre nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar