torsdag 18 augusti 2011

En dag på jobbet...

Ibland, faktiskt ganska ofta, tänker jag på vilket fantastiskt jobb jag har. Idag är en sådan dag. En ny omgång "Svenska kyrkans grundkurs" har börjat och idag är vi i Docksta.

Först Skuleberget... Klättra, gå eller åka linbana upp... Sedan mässa i Vibyggerås gamla medeltida kyrka från 1200-talet. Det blev en strålande dag med lämpligt med sol. Väl i bilarna hem kom några regndroppar...



Ser hurtigt ut, men jag tog faktiskt linbanan...



Grundkursen á la 2011

Tre spänstiga grundkursare valde den svåra vägen upp...


Tomas S in action i Vibyggerås gamla kyrka


Efter mässan hade vi kyrkkaffe utanför kyrkan


1 kommentar:

  1. Hej Mia!
    Jag tror att du har fått lite tid att skriva i bloggen numera.

    Jag förstår. Allt kräver tid.
    Ha de bra, med dina aktiviteter.

    SvaraRadera