söndag 26 maj 2019

På väg igen till Jerusalem!

Nu är jag på väg igen till Jerusalem! Först en mellanladdning och uppladdning i Stockholm. Det har liksom blivit en klämdag mellan arbetskonferensen för Act och en resa jag gör med ungdomar från en församling i Jämtland. Istället för att åka hem, sova en natt och sedan åka till Arlanda bor jag två nätter i Stockholm. Ett bra arrangemang som ger värdefull förberedelsetid och kanske lite vila innan det är full fart hela veckan.

Eftersom jag har youtube som en hobby finns det alltid pyssel att göra, även på resande fot. Jag redigerar lite film och kollar in några nya tutorials på youtube. Och kollar till min egen kanal. Den har vuxit! Glädjande nog har jag i skrivande stund fler tittare redan i år än sammanlagt under hela 2018! Idag gick 2019 om 2018. Fortfarande är det en pyttekanal, men ändå - 75 subscribers! Så roligt!

Är du som läser detta intresserad av att kolla in kanalen och kanske prenumerera - Här hittar du kanalen: s/y ATLA3 Varmt välkommen dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar