fredag 25 maj 2018

Seglingsyoutube!

Varje torsdag försöker jag få ut ett avsnitt på min youtubeseglingskanal s/y ATLA3. Så även igår:


51 människor prenumererar nu på denna kanal!!! - kan jag nå 100 innan sommaren är över? Jag har ingen annan ambition egentligen än att ha kul. Det är ju kul att mixtra och segla, så varför inte? Om du som läser detta har lust att stödja detta projekt, gå gärna in på youtube och prenumerera. Kanske lämna en kommentar emellanåt. Jag blir glad av sånt. Och en tumme upp. Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Fantastiskt vacker bleke.
    Idag var jag i Näske hamn, på land.
    Så vackert det är ute nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bleke är inte så bra frö segling, men vad gör det... Bara vara i "the glossy sea" är bra för själen!

      Radera
    2. Hörde ordet "plattvatten" som benämning för vad det är. Ett bra ord!

      Radera