torsdag 5 oktober 2017

Resorna har börjat!

Tätt på given nu. Förra helgen var jag i Malmö, och igår var jag i Stockholm. I morgon är det Visby som gäller. Jag känner att det är helt ok, men behöver rigga för att det inte ska bli så att jag sitter och glor på TV på hotellrummet när jag är iväg någonstans. Till Stockholm provade jag att ta med cykeln. Jag fällde ihop den och tog den på tåget. Gick riktigt bra! Lite knöl var det innan jag fick ner den i väskan, men väl framme var det helt underbart att cykla på upptäcktsfärd! Jag hade till exempel ingen aning om hur fint det är på Djurgården! Det enda jag sett av Djurgården är Cirkus, Skansen och Gröna Lund. Med cykeln tog jag mig iväg till Junibacken, Valdemarsudde och till några små fina båthamnar. Härliga höstfärger och sköna cykelbanor! Jag tror det blev minst ett par mil!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar