måndag 23 mars 2015

Helt galet!

Nu har det gått en vecka sedan förra inlägget och jag fattar inte vart tiden tagit vägen... Det är mycket nu. Dels har jag suttit och våndats över fältstudierapporten som ska in. Senast 07.30 i övermorgon! Sedan ska en presentation på åtta minuter fixas. Men det är det minsta problemet, dessutom är sånt ganska kul. Men det ska göras! Sedan far jag till Stockholm i morgon och sedan vidare till Sydafrika på onsdag. Efter rapportredovisningen på THS. Körschema till frälrkransworkshopen ska finslipas och grejer handlas. Dessutom måste programmet ses över och säkerhetsplan skrivas. Det jag inte hinner göra klart är kassaredovisningen från Jerusalemresan. Alla kvittona har inte kommit. Suck. På detta den vanliga stressen över tillkortakommanden och skallvärk.

Jo jag vet. Jag ska ta det lugnt. Jag känner ibland stresssymtom som hjärtklappning, yrsel, ångest, orolig mage och migrän. Jag vet. Jag vet. Så snart sydafrikaresan är klar ska jag slappa ordentligt. Förresten ska jag ta det lugnt på resan också. Många timmar kommer jag ju inte kunna göra annat när jag sitter på planet. Jag längtar efter den stunden nu och önskar jag vore klar med rapporten!

Stora amerikakofferten har fått komma fram!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar