torsdag 12 februari 2015

På väg att bli hel...

Minsann om det inte redan nu känns som ryggen är hel igen! Idag satte naprapaten några elgrejer på ryggen som fick stå och liksom krafsa ett tag. Sedan fyra bänd bakåt så det sprakade och knäppte i ryggraden, sedan var det klart. Det kändes nästan lite snopet, det är ju så otroligt skönt med massage på ryggen... Men nu känns det riktigt bra! Lite C-brus på det här och jag kommer sova som en stock!

Imorgon är en annan dag och då måste jag kavla upp ärmarna och jobba undan lite så jag kan åka till the Holy land nästa helg. Har en driva av jobb och en hemtenta att krysta ur mig först.

Men eftersom husdrömmen är avslutad så hittade jag ett annat objekt att börja drömma om. Bubbelbadkar, walk-in closet och söderbalkong... Mmm, vad jag ska drömma underbart inatt!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar