söndag 11 maj 2014

Reload

Hemma sedan en timme ungefär. Det är bara att riva upp allt i väskan, starta en tvättmaskin och packa om en ny väska för en liten turné som börjar i morgon. Mellansel, Docksta, Strömbäck, Stockholm och sedan hem. Jag känner nu hur jag vill vara hemma och bara skrota på lite. Nu är det lätt kaotiskt. Kaffeburken som jag handlade i Tel Aviv sprang läck i väskan så lite här och var finns nu kaffet. Det doftar i och för sig gott, men är inte så nice att trampa i. Ett vinglas var i kras också så nu kan bara två kompisar åt gången komma...

Resan gick verkligen jättebra! Alla verkade happy clappy när vi skildes åt på Arlanda. Programmet fungerade och jag känner mig nöjd med hela resan. Några förbättringar har jag som vanligt noterat och har med mig om det blir en liknande resa i framtiden.

På Ben Gurion hittade jag lite filmer, men än så länge ställer jag bara in dem i hyllan, hoppas på en lugn filmkväll inom kort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar