fredag 22 maj 2020

Ett Foto I Timmen!

Nu var det länge sedan. Finterna har varit förfärlig, och våren usel med corona och allt. Jag har några gånger tänkt jag vill börja blogga igen, men inspirationen har inte funnits där. Nu, med våren är det som livsandarna återvänder och jag smyger igång lite med en "Ett Foto i timmen" - inlägg. Om du inte vet vad det är, kika här.

Min dag började egentligen redan vid 4-tiden av att mina två katter tillsammans kämpade för att få mig vaken genom att bita mig i benen så jag skulle kliva upp och ge dem mat. Jag är liksom deras slav, betjänt och hushållerska. Omtöcknad som jag var glömde jag bort att dokumentera detta. Somnade om och vaknade halv tio!!! Opa, jag som i vanliga fall är morgonpigg!

Så nu kommer min dag, ska försöka pricka in jämna klockslag:














Upptäckte att jag var lite ringrostig och insåg att jag missat datumet för den kollektiva "EFIT". Det var den 22 april och 4 maj - jag läste slarvigt. Nästa EFIT är dock på söndag 24 maj. Nu tar jag denna dag som övning... Jag vill ju komma igång med bloggandet igen. Typiskt att jag lagt av mig så mycket sedan sist. Nåväl, dagen fortsätter nu:






















































































































































1 kommentar:

  1. Vad använder du för program att redigera video i?? Har några inspelningar som borde redigeras men jag har inte kommit på vad jag ska använda för program än...

    SvaraRadera