tisdag 4 april 2017

Uppsala

Jobbet har nu tagit mig till Uppsala igen. Här är det vår! Inte ett snöflak så långt ögat kan se och jag bara njuter! Har hamnat längst upp i ett hotellrum och utanför fönstret har jag världens utsikt!

Känns bra att vara i stan igen! Nu är det ganska länge sedan jag var här och mycket vatten har runnit under broarna vid Fyrisån. Det byggs så det knakar i stan, bara från mitt fönster har jag sett åtta lyftkranar!

Nu har jag spridit ut mig och mina gadgets i en dubbelsäng och ägnat kvällen åt att försöka bli lite van min gopro. Det går sådär. Själva filmandet går bra, men redigeringsverktyget suger. Den timelapse som jag mixtrat en jättelång stund med försvann i tomma intet. Jag misstänker att det är för gopro vill fösa in mig i en prenumeration för 65 kr i månaden. Känns sådär. Just ikväll nöjer jag mig med en stillbild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar