måndag 15 augusti 2016

Överlevde jobbstarten!

Jodå, det gick utmärkt att komma ur bingen och iväg till jobbet! Det gick sedan bra att jobba hela förmiddagen, glömde nästan gå och käka min medhavda lunch (nyterminslöfte att tota ihop käk och ta med istället för att gå ut, mer pengar till båten då). Efter lunch brakade jag in i väggen, jag blev så trött att jag i princip släpade mig fram på hörntänderna. Vid tretiden gav jag upp att försöka jobba och gick hem och fulsov på soffan några timmar.

Naturligtvis straffar fulsovningen också, för nu kan jag inte sova alls. Bäddar rent, tvättar, diskar, stryker, rensar avlopp, städar under diskbänken, gör armhävningar och packar inför morgondagens tripp till Uppsala. Jag tror jag är värre än Alfred Åberg att hitta på saker som skjuter upp sänggåendet!

Hypokondrisk har jag också blivit på nattkröken, hittade minsann ett märke i fejjan som jag inte sett tidigare och misstänker då naturligtvis att det är cancer! Har inga belägg för det alls, men känner att dödsångesten kommer krypande. Kanske borde jag kolla upp det.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar