tisdag 29 maj 2018

Fail när Birka Cruises kom

Å, vad jag strulade när jag skulle upp och fota Birka Cruises i morse! Först försov jag mot, orkade inte upp ur sängen. Det blev då inte tid att fara till Lotsstugan för att filma därifrån. Släpade mig då till gatan mot vattnet tvärs över djuphamnen och riggade kameran där. Tänkte att en time lapse kunde vara kul att göra. Lät drönaren ligga kvar i bilen för det känns lite spännigt att dra upp den mitt i stan.

Hade Sally med mig och när jag skulle filma henne välte jag tripoden med kameran. Krash! Jäklar! Mitt i time lapsen blev det värsta jacket. Blä! Det kom några med en phantom4-drönare och jag kan bara ana att de måste fått finfina bilder. Stod och kände mig lite patetisk med min lilla kamera. iPhone på stativ, men ändå gopro karma med karma grip för annan filmning. Lite kul. Synd bara att det blev sjukt dåliga filmer... Jag var alldeles för långt ifrån det hela. Nästa gång blir det att filma från ATLA3 tror jag!




2 kommentarer:

  1. Du har ju några chanser till i sommar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tänkte på det.... Då finns tid att hitta fint ställe!

      Radera