tisdag 9 februari 2021

2021 är äntligen här!

 Jag kom helt av mig i mitt bloggande. Youtube, Instagram och till viss del Facebook har tagit över, och kreativiteten har liksom inte räckt till för att också i lite längre text få till inlägg till bloggen. Lite trist för bloggens del, men det går ju inte att bara skriva strunt.

En uppdatering är att jag numera fått "pilgrim" som ett verksamhetsområde! Just nu spritter jag av kreativitet kring detta stora och viktiga område och planerar vandringar för fullt! Känns som ett synnerligen bra område för en gammal scout som jag! Ska inom kort fara och inhandla lite utrustning! Sedan blir det till att börja reka - funderar just nu på om katterna kan vara intresserade av pilgrim såpass att de skulle kunna följa med? Kanske bäst att testa detta först i det lilla formatet.

Smilla skulle fixa vara med, hon har redan visat prov på stort friluftsintresse. Viggen däremot ligger helst och bara trycker någonstans när vi är ute, så hon måste vara kopplad. Men övning ger kanske färdighet. Så småningom.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar