fredag 10 augusti 2018

Sista semesterdagen!

Nu sjunger semestern på sista versen. Idag är det min sista semesterdag innan höstterminen kan kicka igång. Faktiskt längtar jag! I min tidigare planering tänkte jag börja jobbåret med några kompledigtdagar, men då jag tycker det ska bli så skönt att komma igång tror jag att jag skiter i kopet och börjar redan på måndag.

På youtubekanalen har jag viss efterdröjning, så där är det som semestern börjar nu med riktig segling här i Höga Kusten. Men Göteborg och Västkusten gick inte av för hackor. Här en "catching up" för den som inte loggar in på youtube:















1 kommentar:

  1. Hjälp, ett alfabet med bryggor.
    Men bilderna från öarna. Med tanke på alla båtar skulle man ju kunna tro att det fanns gott om turistfällor: köp mer av vårt krimskrams, våra souvenirer, våra genuina kvalitetsprodukter. Men dina bilder var helt befriade från sånt.

    Det verkar alltså som att det bara finns genuina hus där det bor genuina människor som tar den genuina båtbussen till det genuina jobbet där på öarna.

    Eller?

    SvaraRadera