onsdag 9 maj 2012

Lycka!

När det gäller "saker som gör mig lycklig" kommer definitivt känslan att vara på resande fot på min fem-i-topp-lista! Just nu sitter jag på Midlanda och ska till Visby några dagar för att delta i "Gotlands Kyrkvecka". Jag förväntar mig många möten, utvecklande seminarier, spännande människor och ökad insikt och kunskap. Roligast är nog vimmlet av människor som är lika nördigt intresserade av kyrkan som jag! Det brukar ju vara så.


Men redan nu njuter jag hejdlöst av att bara vara i det anonyma vimmlet på en flygplats! En del kanske stressar upp av miljöer som denna, men jag känner lugnet och optimismen komma insmygandes i min själ. En härlig känsla av frid! OJ, jag kanske låter "hög" nu, men det är bara av livet jag är hög i så fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar